Sådan bliver du medlem

Også DU er velkommen i MAS, som er en amatørteaterforening med to faste scener i Ryslinge.

Hver sæson har MAS i en lang årrække produceret 5 forestillinger, som hver er på plakaten 5-8 gange.

Vi arbejder med børne-, ungdoms- og voksenteater (skuespil, farcer, musikteater, familieforestillinger, komedier, cabaret’er, musicals). Alle kan foreslå, hvad vi skal spille - og selv skabe ny dramatik.

Vores teater byder på et kreativt og varieret miljø, hvor aktive medlemmer kan være skuespiller, instruktør, scenograf, lyd- og lystekniker, sufflør, musiker, sanger og sy kostumer, lave masker/sminke, bygge scene, male, snedkerere og brygge kaffe, lave PR - og ha’ det rigtig sjovt!

Vores fællesskab bygger på lyst, glæde og nysgerrighed. Energien får vi sammen, og vi uddanner også hinanden via teaterkurser (bl.a. under DATS, Dansk Amatør Teater Samvirke). Du behøver altså ikke have nogen særlig erfaring med teater for at blive medlem.

Med megen smil og latter arbejder vi seriøst med vores opsætninger, og venskabet og kærligheden til teatret er altid i fokus.

En teaterproces er et forpligtende fællesskab. Alle er vigtige, uanset hvilken funktion man har, om det er en lille eller stor rolle, om man sælger billetter eller styrer lyset på forestillingen.

Vi betyder noget for hinanden, og ingen kan undværes. Derfor er det vigtigt, at enhver forstår, at ansvaret, forpligtelsen og engagementet går hånd i hånd med lysten, glæden og alt det sjove og udfordrende.

Man melder sig ind

ved at kontakte foreningens formand ( se under bestyrelsen) og foreningens kasserer sender dig forskellige informationer.
Man betaler et årligt kontingent fra september til september.

MAS er et åbent fællesskab, og vi glæder os til at møde dig!