MASser af interesse!!!

Kunne du have lyst til at være interessemedlem af MAS?

MAS blev grundlagt i 1976. Det er et dejligt teater med liv og glade dage, spændendende dramaer og komedier for voksne, musikforestillinger og familie-og børneforestillinger m.m.

I øjeblikket er ca. 90 børn/unge/voksne/ældre aktive i en spændende forening, hvor der hvert år sker nye og interessante ting.

Enhver kan komme ind i foreningen og ”lege med” og i et spændende fællesskab udvikle sig som skuespiller, tekniker (lys, lyd, scenografi) eller sy kostumer, instruere, synge, danse osv. Men så skal man jo være aktivt medlem.

Går din interesse i retning at opleve teatret som tilskuer – og har du lyst til at støtte MAS, som skaber kultur i det midtfynske, har du bestemt også gode muligheder:

Man kan som interessemedlem støtte foreningen, bakke op om teateraktiviteterne og samtidig modtage foreningens publikationer: Vi udsender 5 årlige udgaver af foreningsbladet InfoMASion via mails eller i papirformat og teatrets sæsonprogram. Desuden inviteres du gratis i teatret til to af sæsonens forestillinger. Du kan vælge at se dem på såvel Store Scene i Ryslinge forsamlingshus som på Intimscenen MASken, gråbjergvej 6 Ryslinge.

Se mere i de distribuerede sæsonprogrammer eller på hjemmesiden: www.mas-scenen.dk

Vi byder velkommen til en stor skare af interessemedlemmer i alle aldre, såvel enkelte som par – alle med interesse i at støtte og opleve teaterkulturen på Midtfyn, såvel private som forretningsfolk, ansatte i firmaer, personalegrupper med flere.

Interessemedlemsskabet er personligt med navn(e) og koster pr. sæson 150,- kr for ét medlemsskab (2 fribilletter) og 200,- kr for par (4 fribilletter). Firmaer betaler 500 kr (4 fribilletter).

Kontakt venligst foreningens formand – se under "Bestyrelsen”.